2012年2月19日 星期日

雜 絮 - 有關利是

每年拆利是的時候, 
總會選出red pocket of the year,
今年得主係呢個(!!)
得獎原因有二:
1) 今年係龍年, 而佢堅持用小雞雞做cover image, 勇氣可嘉.
2) 當幼稚園都印利是封拉客, 醫院還會遠嘛?


聞名不如見面, 
終於親身見識到這個詭異的五百蚊.
而我收到後的第一件事, 係想搵原子筆幫佢易容......

(唔好屌住, 我唔係富二代, 冇咁多銀紙擺上網晒, 呢疊只係廿蚊同五十蚊紙)
其實我每年都好懶拆利是,
就算拆左都係餅落櫃桶底,
餅下餅下就儲落一大疊廿蚊...

而我想講一個故事, 
對上一次清櫃桶係2006年,
當時我將櫃桶內的錢拎晒去找換店,
唱晒做yen...
因為條數足夠我去玩一轉日本...

今日, 我對住呢疊廿蚊, 
我打算拎去換歐羅...
句號~

1 則留言:

死忠粉 提到...

自從黎左大陸後, 好懷念收利是. 呢道唔興派.