2012年1月17日 星期二

未過年先送禮- 後記


- 其實有點感動, 因為反應確係比預期熱烈.

- 我都明白所送出的影碟部份係幾冷門, 有D仲要係二手,
所以搵到好人家收留佢地其實都咪話唔意外.

- 其中一位朋友提及, 
send email 俾一個陌生人去索取禮物係一件好"outrageous"的事,
我想講, 我送禮物, 本身又何嘗唔係一件極之"outrageous"的事呢?!~
所以, 唔駛太介懷, 因為冇乜幾可~ 哈.

- 原本我係諗住每位都寫張紙條仔多謝佢,
但早幾日見到王迪詩以同樣舉動去sell書,
成件事立即變得好膠, 所以就打住了.

- 亦因為近來太忙的關係, 冇時間逐隻包,
只係買左一堆公文袋隊晒入去就寄 (仲可能會入錯),
所以, 覺得好核突的朋友.........
就請繼續覺得核突吧!

- 當中, 每一位都需要留地址俾我寄貨, 
而有部份朋友都選擇提供屋企地址 (!!),
證明佢地都好信得我過, 相信我唔係變態連環殺手......
.
.
.
等我攝塊刀片入去先~!

2 則留言:

美寶 提到...

next time send one to UK :D

匿名 提到...

我 send 得來妳都返左黎了

Jerk