2011年12月4日 星期日

Cake 的啟示

每年總有幾次食到人地既生日蛋糕,
冇錯, 係人地既, 唔係自己既,
因為我本身大部份時間是戒甜的, 二來亦冇乜人知我幾時生日~

而每次望著生日蛋糕就如看見女性的 lingerie 一樣, 你以為是整晚的壓軸節目, 
但實質只能為你帶來五秒興奮, 
之後你只會想速速幹掉她... (我意思係指叫侍應分左個蛋糕佢~)

然後大家就會分到一堆碎濕濕的殘骸, 極其量扒兩啖, 就繼續再唱未完的K, 再喝未完的酒.
冇人會記得個蛋糕係乜野味, 冇人會再食未完的蛋糕.
你有幾可聽過有人會大叫: "我出年要食番同樣既蛋糕!!" ??

生日蛋糕唔應該係咁, 佢責任應該係帶來歡欣, 喜慶, 令聚會更加圓滿,
而唔係影完相就棄如敝屣, 一堆碎濕濕排隊等住去堆填...

恰巧友人生日, 今次輪到我負責買蛋糕,
(諷刺吧?~ 一個戒甜的人走去訂蛋糕, 真係同太監上青樓冇乜分別架咋~)
OK, 買, 唔係問題; 問題係我應該買一個怎樣的的蛋糕?
我要堆填還是要歡樂?
最後, 我冒著被問候的風險去買了這個:


對, 是 cupcake~
每件cupcake都包裝得像禮物一樣精緻,
各人忍不住拿起自己的禮物端詳一番, 就像藝術評審,
一邊研究先從哪裡入口方可嚐到最完滿的口感,
一邊驚訝為何現代還會有人在這些細微的食物上下苦功.


而其 "玩具向" 的餅盒更將勾起大家童年收到玩具般的驚喜.

如是者, 成功爭取在生日會上將快樂延長至半個鐘~~

3 則留言:

siumak 提到...

但我覺得cupcake係好睇唔好食~~~

不過哩,負責買蛋糕果個而食到個個都話好食,係好有成功感~我試過幾次大家食完係想再encore多幾件架咯

Jerk 提到...

siumak: 下次妳買呀下~~!

力高 提到...

生日蛋糕不是用來許願切餅一下應景的嗎?