2011年6月25日 星期六

都是google goggles惹的禍

近排成日掛住玩google goggles,
行到邊scan到邊, 乜都 scan 一餐...

[註解] what 7 is google goggles?

簡單黎講, 佢只係一個 search engine,
如果你認為voice search已經好神奇,
咁google goggles就直達痴根級數.
因為佢係 以影像去搵影像!
例如你去超市, 見到有包薯片好似好好食,
但你又唔知個品牌係乜頭乜路, 信唔信得過,
咁你就可以拎部電話出黎, 對住包薯片"咔察",
咁google goggles就會幫你搵晒呢包薯片所有相關的資料及影像.
(ok, 我知你而家諗緊乜, 可惜佢暫時只認到死物, 未認到周秀娜!)
有興趣可到market下載:
p.s. 若果閣下好不幸是唉瘋撚, 唔緊要, google goggles係有提供ios版的,
只要對住個電話大叫 "google萬能, iphone sucks!!"之後就可到appstore下載,
免費的~~! [/註解]

連坐地鐵都拎本雜誌出來不停scan,
試下個佢有乜野係認唔到,
試著試著, 閃光燈突然意外閃亮!

而我前面又正正企著一個短裙的OL......!

"oh shi.........."我像是對那個短裙屁股說話,
再緩緩抬起我的頭來, 希望可以俾大家望到我無辜的表情...

ok, 其實我只係想講, 我冇俾人拉, 藍田色魔唔係我,
抱歉令大家失望了!

2 則留言:

siumak 提到...

its good to have an android fans friend~lemme dl and try now...hahaha

Jerk 提到...

妳下次要乜可以問下我, 我可以抄定俾妳嘛