2011年1月5日 星期三

一個故事

小學六年級果一年,
我鍾意左一個女同學,
佢阿媽好早就死左, 老豆要返工,
後母又成日唔知去左邊,
屋企就成日得佢一個人,

咁有次問佢平時一個人響屋企有乜好做,
佢就話會自己同自己捉棋,

"象棋呀? 我識捉呀~"
"唔係呀, 係國際象棋呀..."

就係咁, 我即刻好努力咁去公共圖書館搵"國際象棋入門"自學
(果時仲未興上網),
然後每逢假期就會去佢屋企陪佢捉棋,
渡過好多個愉快而純情的下午~

其實我就係咁樣學識捉國際象棋的...

8 則留言:

Guest 提到...

好喜歡你呢篇文章
有種荳芽夢既感覺

Jerk 提到...

哈哈~ 其實呢一篇最先係貼響某個留言板, 而果邊回應就賤格過呢邊好多..."最後有冇上呀?!" "渣都冇?!" "咀有喇卦?!"...諸如此類... 好多人都覺得溝女要渣過/咀過/上過先為之最快活, 但我其實想講, 我以往部份渣過咀過上過既經驗, 都未必及得上當年果個暑假咁開心!

力高 提到...

我有種感覺,係佢本身都唔太識國際象棋,然後因為有你同佢捉,佢又再學勁d咁~
你個經歷真係好鬼純愛,回憶總是單純又美好。
真感慨orz

Jerk 提到...

又講多少少, 當年雖則我係咁刨果本"國際象棋入門", 但其實睇完都只係明d唔明d.(對, 我是好撚憎睇書的...) 所以, 與其講捉, 其實更多時間係佢教緊我~

miranda 提到...

..."最後有冇上呀?!" "渣都冇?!" "咀有喇卦?!"...諸如此類...

哈,人總係咁or總係有人咁

阿葉 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
Buji 提到...

我比較關心,咁最後同呢個女孩子點呀

Jerk 提到...

點解你而家先問架...?~
最後呢... 佢知我鍾意佢, 我知佢鍾意我, 但完全唔識處理, 然後大家上唔同既中學, 漸漸就各散東西...呼~~~~ (抽煙聲...)