2010年12月31日 星期五

雜 絮

剩係講今日

- 一起身就睇波, CLIPPERS VS JAZZ,
clippers球員一如以往飛來飛去, 娛樂性極高,
但又繼續唔識羸波...

- 我一落街發現買唔到milk, 就知佢又送d古怪野...
原來係adidas筆記簿...
令我諗起細個puma文具曾經都紅極一時...

- 去買朋友的入伙禮物,
睇中左, 但問過幾間都冇存貨,
但聽日就要送, 咁點好?!
唯有連佢最後果件陳列品都照殺,
即場借條毛巾由頭抹到落尾先入盒.
仲借勢屈到佢俾discount我~ 嘩哈!

- love and other drugs
老土! 句號
(或者女性會覺得感人)
anne hathaway有大量裸露片段,
但早排已經上網睇過晒,
(外國竟然有人剩係盜錄呢幾場露點戲擺上網...)
連唯一亮點都冇埋...差d訓著.
不過部份對白都尚算精警.

2 則留言:

浪子m: 提到...

blake griffin 都幾貪, 明知自己middle range唔得都成日射, 佢令我諗起shawn kemp, antonio mcdyess b4 injury

Jerk 提到...

其實以PF來講, 我覺得blake griffin mid-range 算係唔錯的了~ 而mid-range唔得而又成日射既表表者, 點可能唔提j.o'neal 呀?~~