2009年5月8日 星期五

同廣告玩遊戲

尋晚深夜聽電視果陣 (冇錯~ 係聽),
聽到有個應該係理財廣告既VO大概如是說:

"而家同你玩個遊戲... 你估下你幾多歲退休?
估中而又被抽中既話將會獲得xxxxx..."

好一個哲學問題呀下...

點為之估中呢?
到我幾十年後發現自己估中果陣, 幫我抽果條友輪迴左幾多次呢?
我咁細個 (!!), 實有好多人早過我退休喎,
咁我係咪應該將個退休年齡推前, 等佢早d抽到我呢?
好喇好喇, 我返埋今日工就退休喇! 咁咪好大機會估中囉~~
但, 賽果既然可以控制, 咁仲係咪"估"呢?

吊詭的是, 對呢類"估中而又被抽中"廣告最有興趣既,
係師奶...冇工作, 亦冇得退休果隻師奶.


...講到尾, 我好恨要獎品囉其實~!

沒有留言: