2009年4月21日 星期二

在家千日好

你話我裙腳又好點都好,
我係好鍾意同屋企人一齊住的.
就算我第日有機會結婚, 都會盡可能拉埋屋企人一齊住...
(唔駛問我"如果老婆唔想同你屋企人住咁點呀"之類問題了,
慳番啖氣啦~ 我成身都軟, 係條頸最硬, 可能佢連提問既膽量都冇.)

點解甲級屋苑果D會所會多D野玩?
就係戶數多D之嘛!
同樣道理, 多D人一齊住, 屋內配套就自然可以好D,
買電視都可以買貴D啦. 使用率高感覺又抵D!~

一個人住, 冇事冇幹當然爽啦,
但有病痛果陣就真係死左都唔知幾時先有人知...
而呢個情況, 並唔係老人既專利.

就算同屋企人本身關係真係好差,
咁咪當做義工囉.
更差的, 當佢寵物都好丫...

身邊總會有幾個對畜牲好過對親人的"人",
若果我他日有個仔咁樣對我,
我諗我會搵條狗帶綁住佢, 每晚開飯都響地下食.
咁鍾意認狗做仔丫拿!

我又唔明點解要介意同老人家住,
你細個果陣你老豆有冇因為你瀨屎而嫌你臭唔同你住?
你老母又有冇同你講過"需要多d私人空間"而踢你出門口??

6 則留言:

SZE 提到...

你細個果陣你老豆有冇因為你瀨屎而嫌你臭唔同你住?
你老母又有冇同你講過"需要多d私人空間"而踢你出門口??

查實又唔係成個世界d老豆老母都咁偉大既....又有時,唔同住衝突可以減少一d係真的.

如果你將來個老婆又係好鐘意同屋企人住既人,佢又堅持要同埋佢屋企人一齊住,咁你會點呀?

Jerk 提到...

re sze:
我又唔覺我父母好偉大, 只係, 現實D講, 我仲有幾多年對住佢地呢? 我遲早都會自己獨立生活, 但我冇必要將個時間提早囉.
衝突呢D野, 一隻手掌拍唔響既~~

siumak 提到...

但有病痛果陣就真係死左都唔知幾時先有人知...


無錯..絕對認同!
如果我有得揀...我都想同屋企人住
雖然煩d...但係好多野都唔洗自己煩哈哈
又有住家飯..又有人幫輕下我d家務...
不過我自己就覺得,係要自己住過下...先領悟依個真諦..

ps.如果我十幾日無online...唔該搵下我....

匿名 提到...

我隻竉物頂我唔順,
偷走左!
我要唔要去搵番佢返黎呀?



畢滿

Jerk 提到...

RE 畢: 唔搵啦~ 搵過個黃長X之類好過啦~~

Karelian 提到...

我老母有~佢話我大個女,應該要有自己的私人空間,所以要我搬走..不過,佢老咗我都會照顧佢,因為佢後生時都受唔少苦就真~(雖然現在條氣有少少頂住.)