2008年11月24日 星期一

近期手信

- 香煙兩款 (我自覺好似監倉既犯人...定時定候就有人寄D煙俾我~)

Photobucket
Photobucket


- 日本鐵路眼鏡布 (很宅的一件, 但我就是喜歡)
Photobucket


- 盧廣仲未紅時的EP (當年還未梳那個姑頭呢~正常得有點怪!!)
Photobucket

- 呢個...簡單來說是"廿一個一式一樣的膠公仔"...

即係用來做乜既呢? 其實係

冇!用!的!
Photobucket

背後"勉強"地教你可以點玩...你睇下咁大個"笑"字就知幾咁爛gag~
Photobucket

OK...這已是我最拿手的了...
Photobucket


同場加映 factory outlet 尋寶記:

竟然俾我響香港搵到adam morrison既tee (!!)
Photobucket

誰是adam morrison?

一般球迷都好難識得呢個奇人...

但佢果身八十年代仿古造型及球技堪稱一絕....

然而佢其實係八四年出世的...

沒有留言: