2012年9月30日 星期日

整容天后 (helter skelter)




講真, 戲只屬不過不失, 但當中亦有一定看頭, 視乎你點睇~

- 想睇肉的話, 請準時入場, 亮點盡在頭十五分鐘 (你懂的~)
- 想睇visual的話, 導演蜷川實花唔會令你失望, 畢竟她是攝影師出身哦~ 戲內的美術亦相當高水準.
- 角色澤尻英龍華本人一樣, 紅得快霉得快, 私生活為靡爛, 簡直就是度身訂造.
- 雖則故事其實係改編自低能漫畫...
- 亦要多謝導演找上澤尻英龍華, 好趁佢未打柴之前, 將佢最靚的一面展現俾觀眾 (包括樣貌及身材~).
- 為左襯托澤尻英龍華的靚, 戲中其他角色都頗為樣衰... (包括另一霉星鈴木杏)
- 唯一例外的是第二女主角水原希子 (即係電影版"挪威的森林"中果個小林綠), 每次出場都極之搶鏡.
- BTW, 現在新蒲崗某商場有蜷川實花 x 整容天后 攝影展 (但好寒酸!簡直侮辱了蜷川實花!),
有興趣可以去一去~

部份劇照:









2012年9月6日 星期四

小學雞私奔記 (moonrise kingdom)



一如以往的wes anderson電影, 
- 故事簡單卻帶諷刺, 
- 演員多以deadpan形式演出 (甚麼是deadpan? 望望 bill murray 個樣就知了~)
- 戲內角色以及關係都係古撚怪怪, 但總有純真的一面,
- 熱愛重用同一班底演員 (不過今次冇 owen wilson, 但依然有 bill murray)
- art direction由色彩到道具到衣著總是吹著強烈的復古風, 其中道具更加是古得一絲不苟.

如此這般,  wes anderson 的電影往往就會被標籤為"怪雞",
但怪雞係咪一定唔好食呢? 其實唔係~

"小學雞私奔記"基本上就是群星拱照兩細路,
由果兩條細路的單純去揭示成人世界的虛偽及壓抑,
議題好大, 但幽默處處.
雖然橋段依舊簡單, 但剩係睇美術都值回票價!
另外值得一提的是, 全片幾乎所有鏡頭都用上單點透視去表達,
簡單而震撼, 配合戲中兩個細路的單純可是一絕,

玩單點透視玩足成套戲而唔悶, 導演其實都真係好勇哦~



延伸閱讀:
另一位熱愛單點透視的大師: stanley kubrick~