2012年4月13日 星期五

關於肌肉, 我說的其實是...

- 關於早前"果張相", 睇落好似好勁, 但其實唔係, 只係燈光造成的錯覺.
(你而家明白點解健身中心經常都欠交電費似的了吧)
入到更衣室, 我通常都係最奀果個.

- 而我亦唔係第一次 post 疑似肉照, 有睇我舊 blog 的話, 可能見過有一張相,
有條傻仔響度扮飛的偽術照, 那個模特, 也是我~
實情那張藝術照係幫一位藝術系的朋友拍的, 當時, 佢急住交功課,
而我, 又咁0岩佢響佢屋企食緊飯...=.=

- 肌肉有分好睇或者好用, 如果想要好睇, 練法會唔同, 亦都不少不免要飲奶粉.
但我一直練的, 只是好用.
如果唔係我而家應該著緊XXL衫.

- 如果覺得好睇同好用太虛無, 有兩個例子可供比較: 羅仲謙同埋C.朗拿度.
只要拍埋佢兩個張相一睇就知有乜分別的了.

- 讀書時期, 有一日轉堂果陣揭著圖書館借來的電影雙週刊, 見到一幅港產片劇照,
看傻了眼, 嘆出一句: "嘩咁勁既?!"
當時鄰座的一名肥仔望一望張劇照, 狀甚不屑的說: "好勁咩?! 你都得架!"
那套港產片叫"古惑女", 我們一起望著女主角莫文蔚的腹肌.

- 單憑一句"你都得架!", 在沒有甚麼有血有淚的情節之下, 輕輕鬆鬆的,
三個月之後我練好了腹肌.

- 好多人以為腹肌好難練, 但其實只要本身冇肚腩, 腹肌近乎係上半身最易練的一組肌肉.

- 無論你打波又好, 游水又好, 只要見到有成績就會引到你繼續玩落去.
而由於小弟膊頭天生偏窄, 導致頭大身細, 日日返學好似隻企鵝咁.
為左睇落個頭唔好再咁大, 所以, 第二階段就集中去練膊頭.

- 而我從來都唔信食藥減肥呢樣野.
因為, 冇一樣藥會比運動有效.
而運動, 係唔需要下下都做到死去活來, 持之以恆更加重要.

- 身材瘦弱, 在球場上卻變成肥美的豬肉, 每一個對手都想在你身上得到甜頭.
所以我從來都係最受歡迎果一位, 簡宜就係球場上的伊拉克, 經常成為重擊目標!
在無數次俾人撞到飛出街之後, 又再痛定思痛, 決心要令頸以下肌肉加厚.
如此這般, 這就是之前所講要"好用"的原因.

- 但我背脊其實到而家都係日用衛生巾咁薄, 因為冇乜機會用到...

- 鄰座的肥仔一直以來算係我半個私人健身教練, 尤其在自由搏擊方面~(!!)
謹此鳴謝!~

- 但很抱歉, 我冇資格做呢個"人生教練",
因為我的身型從未為我帶來任何艷遇......
who fucking cares??~

2012年4月7日 星期六

一個故事 - 入急症室如何撳緊急掣

麻將檯上, 幾個人面對門前的十三粒石頭而各自惆悵, 卻又碎碎唸起來.

東位率先打出一隻東, 很極端的打法.
早段就打番子, 是大牌來嗎?
"呀... 你地有冇去過急症室? 我上次去, 等到我訓著都未輪到我...點解次次都要等咁耐??"

南位隨後摸上一隻牌, 左攝右攝一輪之後, 還是覺得入不了章, 只得打掉.
"想快? 好易之嘛, 我果次同人打交, 只要去到門口作勢再打一場,
警員怕我地騷擾到其他人, 就立即叫我地入大房, 都唔駛排隊~"
說時手指還在吊著牌子不放, 太優柔寡斷了吧?!

"係咩?! 碰!!"
老謀深算的西位早已謀著那隻不捨的四筒,
"有次朋友扭傷腳, 我陪佢搭的士去急症室, 落的士之後, 我嫌佢扭親腳行得慢,
就索性抱起佢成個人, 打算行入急症室先放底佢.
點知一入到去我連凳都未望到, 職員就如臨大敵一樣,
飛撲一張輪椅過來, 再直接推佢入去睇症,
等都唔駛等, 連手續都係事後先補番."

"其實呢......" 一直默不作聲默默在造牌的北位終於開聲:
"只要你行入去同姑娘講心口好痛, 因為心口痛可大可小, 通常都會有得優先......
......食糊, 自摸三番!~ 所以你地話, 邊駛做咁多大龍鳳呢?!"

(本故事純屬虛構, 後果自負, 請勿以身試法, 亦應當讓真正有需要人仕使用急症室)