2009年6月29日 星期一

是日書評

我地呢D有修養有教養的, 閒時緊係睇下書增值!!

咳咳...

夏.之.盛.放.

繼上年趙碩之破天荒以驚喜價$2一吋頂爛市之後,
今年居然有人割喉以同等價錢加送五倍露台, 以平均每吋$0.4應市.
抵就好抵, 但係咪等如好睇左呢...?

- 攝影
講真, 我好懷疑d相係用dc仔影的...
okok, 技術差都算喇, 咁你揀景果陣可唔可以揀d似樣少少既呢?
樓景都出街?! 懶到咁, 去樓梯口影算啦不如.

- 服裝
究竟D泳衣係安踏定係361贊助架呢? 好娘下喎.

- models
E級 baby: 最高級係佢, 最密實都係佢...以為封胸人地就會注意妳實力? 咪玩啦!
妳唔露, 樓下果D排住隊露呀!
rainbow: 冇腰, 其實係比冇胸更加大鑊的...雖則我見妳已經好努力咁遮...
lavina: 柒!! 句號
monique & tian: who fuxking cares?!

2009年6月25日 星期四

[轉載] 漿糊小說

我好少睇高登, 亦好少睇網上鹹古 (問我都多餘, 因為我實答你: 有人唔睇要睇字?!)
但寫鹹古可以寫到咁又確係神奇...

(以下內容含成人情節, 拜開神的請自行擰歪面)
.
.
.

是咁的,我呢d係德行過高心中有廟,所以一早落左山,但有時都會去做下partime幫下手(純粹興趣同善事).尋日夜晚我地門都關左,突然走左個女施主黎.

睇佢長直髮,眼有哭光,二十出頭,唔洗審實係有不如意.佢扯住我件袈裟,話要落髮,唔想再留戀紅塵俗事.講真,呢d case我見得多,個個三句唔埋就話諗清楚唔再眷戀世事,其實咪又係一時意氣.

但呢個後生女好堅定,我同佢傾左幾粒鐘都仍然堅持要出家,但從佢既眼神,我知道佢根本唔想!最後佢終於退一步,話先唔落髮,但要將三千煩惱之源既邪惡之毛都剃晒,我無奈拎出剃刀準備幫佢剃下手毛算,點知轉身過黎見佢係到除緊底褲......

well,咁出家人向來都睇化人生造化係緣起性空,人既法相不過係臭皮囊一副,我當下咩反應都冇.

佢除左條底褲後拋比我,一接,粉紅色有哩士,證明佢對紅塵未放下;暖既,證明佢真係岩岩除出黎.我悠然將佢條底輕輕用指彈射去旁邊塊石到,由於唔覺意用左勁,舊石震左一震.

佢望住舊石,再望下我,我即時醒爬贈佢一句:"當年道生法師係虎丘山聚石為徒,而頑石都點頭.呢家你點解仲唔醒覺?"點知佢理都唔理我,慢慢坐低,然後一字形訓係到,可能有d怕羞,所以對腳係到夾下夾下咁......

佢用對手掩住胯間,神態遮遮掩掩,唉,都知你有野留戀架啦.我就突登唔幫佢剃住,係佢旁邊踱步慢行,一陣風吹過,竟將我件袈裟吹開,jer都fing埋一面.

"大師,唔該你,快d幫我了卻紅塵事"
"風吹jer搖,係風動定jer動?"
"大師都係人,見到我既肉體,會有反應不足為奇.我出家前多少男人為我傾倒,呢種事我見怪不怪"
"言則你認為係jer動了?"
"嗯"
"風冇動,jer亦冇擺,係你心動"

佢坐起身側頭望住旁邊既小池塘似有所思,池塘倒影一輪明月,兩隻波.可能見到自己既身體,令佢勾起d不快既回憶,佢,又開始喊起黎.

我行埋去除低件袈裟比佢褸住,輕拍一下佢既膊頭:"鏡中花,水中穴,不過剎那.何必固執地在意偶然?"佢聽完好激動咁企起黎攬實我,對波頂到我陷一陷,佢起黎果一下,件袈裟剛好飄落池塘上,將水中既月亮遮蔽...

佢當時真係好激動,從佢起黎果一下用個胸壓向我時,果度無情力非同小可,如非老衲少年練過金鐘罩,當下就會比佢推到.

我件袈裟比左佢,然後飄落,當下大家變成肉帛相見,但大家都冇半點唔好意思,因為佢知我已得道冇邪念,佢亦只求剃毛了卻心頭事.

我指一指自己下面,叫佢睇下
"坦白講,大師你係幾勁,我咁多個男朋友都冇人及你,可惜你去左出家"
"我唔係叫你評價,而係叫你睇下我一樣有毛"
"咁又點呢大師?"
"天下本無事,庸人自擾之.心中有冇煩惱,並唔係有冇毛黎決定!"

佢呆左一呆,似有所得.
"佛,乃係覺悟之意,唔係比你愛黎逃避!如你唔係覺悟人生虛幻,只係想黎暫避世事,咁你今日係黎錯了!"講到呢到,佢又眼濕濕
"大師,咁我應該點?"
"既然你未看透世情,就繼續落去!積極面對你既人生,追求你想得到既野,直到某一日你真係再無所求時,先再番黎呢到搵我!"

佢退後幾步,dup低頭搖下搖下咁不知所措.佢追求既係咩呢?想得到咩呢?人生只要有目標,就唔再迷罔.就係呢個時候,佢抬起頭用凌厲既眼神望住貧僧下半身,豎起手指指住我:"大師,我知道我要咩了!"

佢既眼神令我有點不安,我竟下意識地執起佢條底褲遮住自己條jer...

16:00前我都比較多法事做,唔好意思請等到4點先

尋日講到:個女施主眼神有異,企起身時一直望住我下面,我已覺得唔妥,竟下意識地執起佢條底褲遮住條jer

突然佢一個箭步衝埋黎想搶條底褲,我用萬佛粘手輕易將佢格開並震離三步,但佢彈開後仍然執意要搶,再斜身橫手扯埋黎捉實條底,另一隻手由下劈下想摸我條jer!老衲當然唔係流,我握實拳運一下勁,條底褲已撕成兩段.

"你想做咩!"
"大師,我想攞番條底褲o者,條褲我既,有錯咩?"
"咁你做咩借d易摸我?"
"拳腳冇眼,一時唔小心o者"
"丫!駁咀駁舌?"

我知佢係到狡辯,但我唔嬲,出家人就係要導人向善,明顯佢過份我執.佛家有八識,阿賴耶識管自我意志,睇黎佢已走火入魔.話口未完佢將手上果半條底褲dum低,執起謗邊把剃刀拋比我:"大師,你仲未幫我剃毛喎." 然後又訓係到用隻鮑魚對住我...好一招以退為進!

"你因咩事執意要出家?"
"係我同大師既緣份吧"
"一緣起,一緣滅,人生本來就係如此,好比你條粉紅哩士底褲爛左,你先會買條新的綿質黑色透底t-back,過去既野,何必太執著?"

睇得出佢神態有d動容,但佢又合埋眼擰歪頭催我幫佢剃毛
"剃就剃吧."
我用手掬一瓢水洒係佢汁毛上面,兩指輕輕幫佢掃順,然後剃刀由上而下,一下,一下...
完事後我再掬一瓢水同佢洗淨,唔是講笑,凸起果度摸落又幾彈手,但我冇諗衰野

剃完佢起黎盤膝而坐,望一望自己下面,再摸,好白,好滑,從表情得知佢好滿意
"大師你剃得好好"
"唔洗讚我"
"成日有女施主搵你剃毛嗎?"
"冇,唔好亂諗"
"咁點解你會剃得咁好?"
"天份,有冇聽過"
"咩叫天份?"
"人生有緣,亦有份,緣份係兩樣野黎,你我相遇係有緣,但你我能否建立關係卻係份.人生緣太多,份太少,如果執意有緣必須有份,你既煩惱就無窮無盡.天份,就係個天送比你既一種份,每個人都有,你有冇問過自己個天比左咩你?"

佢聽完我講望住散到一地都係既陰毛患得患失,又唔知係到諗咩.突然又擰過頭黎再次望住我下面,我心知不妙!

佢既眼神,同之前一樣,趁佢未行動我刮一個掃堂腿迴旋彈起身,當然,力度頗猛,條jer會fing左fing.我後退3步觀察佢想點,可能因為見我有準備,佢今次好淡定冇反應,只係冷冷一句:
"大師,你果到fing得好勁下喎"
"唔好覬覦唔屬於你既野"
"車,咩覬覦講得咁難聽呀,我係想問,從佛學黎睇點解會fing得咁勁o者"
"萬有引力,越大既野,引力越大"
"呢d係科學喎大師,你佛學解釋唔到啦?"
"你錯了.佛家講"定",人與人之間有一種"定力"牽引住,就好似萬有引力咁"
"咁點解佢唔要我丫?點解呀"

講講下佢突然喊起黎,我老早估到,女喎,10個有11個都係因呢d事自尋煩惱架啦.
呢鑊佢醒爬,趁我諗野時向我偷襲!一掌就捏住我子孫根!
"大師,你輸喇"
"你就輸!"
我紮衡馬運到勁落去,男人最脆弱既地方即時變成最堅硬既地方,然後心中唸咒:"唵吠室囉縛拏野莎訶!"條jer當堂變成金剛棒,而且仲識發熱,佢揸都揸唔住.

放手,係意料中事
佢用一種艷羨既眼光望住我,想講野,但我一指抿住佢個咀唇
"唔洗講,你要講咩我已經知道"
我講完呢句佢竟然咬左我一下,然後笑笑口咁行開!真係佛都有火,我伸手想捉佢埋黎時佢開口問我一句:"大師,點解逢係我想把握既野,個天都唔比我?點解佢要走?點解?點解?"
比佢咁問,我道火又冇左
"好比頭先你想揸我條jer,比你揸到,又如何?會發熱既,會滾既,你估計到嗎?如果你死揸,你隻手就會被灼傷,放開,你反而咩事都冇."

唔知講笑,導人向善真係我專長,比我一講,佢又好似平靜番落黎,但呢條女,真係好惡搞



據說未完的...
如果有update請善信話過我知...

2009年6月24日 星期三

偽術企劃 0101


不日公開

完成度 20%

(話口未完已經衰左...偏色咁嚴重既?!)

2009年6月22日 星期一

雜絮

- 一口氣睇晒"誰和誰和誰有路"及"霧地異煞",
兩套都好睇, 但不能令你笑住離場,
亦不約而同說明了:
人性, 係好撚可怕的!

- 近排經常聽"你睇我唔到", 方向有趣, 可惜個主持唔係好識問問題.
遇著一D唔係好識講野的被訪者的話, 成個節目就悶出個鳥來.
btw, 上個禮拜果個正生細路好堅~

- 呢兩日夠晒熱, 但呢隻陽光係完全曬唔黑的.
呢排成日俾人話我白了很多...

- 最新的"殺人犯"海報其實唔算好得,
但諗深一層, 呀舞台皇者肯俾個咁既樣你出街又確係難得...

- 若果果個 lavina 紅得起,
我切!
呢個世界, 唔係肯露就得既~

- 溫馨提示: 霸王今日開始招股, cap水價$2.38.
之前盛傳的"招股書夾洗頭水"並冇出現到.

- 另一正在招股的, 叫"361·", 睇過佢d products 就知可以慳番d錢,
但我鍾意佢個slogan: "多一度xx"...

2009年6月19日 星期五

敗家時間

#10197
貌似雷生春
實則係仿古消防局
敲鐘果陣會有古董消防車衝出來的!!!



#10196
迴轉木馬的終端......響舊電果度!!
呢隻野真係識轉的.
但圍邊果D joker 頭好詭異...



#21005
紀念 frank lloyd wright 系列,
美國(曾經)最牛建築物之一, 據說全屋加埋共有超過30條瀑布之 FallingWater.
唔知可唔可以倒水落去呢?




2009年6月16日 星期二

七彩脫苦海


有興趣的可以估下呢卷野係乜...

中文叫做"肌內效貼布", 我都係買果陣先知佢有個咁矯口既中文名.
據說根據各種唔同形式既貼法,
就可為身體各部分受傷/疲勞的肌肉提供舒緩的環境...
但又不含藥性.
網上話本地某大學亦正研究此貼布的功效.

我一路睇本書解讀各種貼法, 一路就覺得好似睇緊"折磨學 jimology",
學習綑綁技巧...

一時間冇咁多地方受傷, 唯有試住幾款先...


sm交叉貼法

羊眼圈中出式貼法

係, 我係特登買粉紅色的~!

2009年6月7日 星期日

ICQ

想說的是, 在這個星期六的晚上,
開動了icq, 恍如隔世.

因為我一直都忘掉了icq的密碼.
直至今天.

你努力忘記過去,
但過去並沒有把你忘掉.

大概是這樣.

2009年6月6日 星期六

電玩太狼



友人捎來xbox早前發表的未來發展方案...

好玩咩?!

我覺得咁樣好玩D~


2009年6月5日 星期五

今早很忙

我發覺今朝份報紙好抵睇!!

- 六.四晚會
多人去係好事, 但有幾多只係去趁熱鬧我又好懷疑.
我以前見過太多了...

- 石堅病逝
無記會唔會重播 龍爭虎鬥呢?
睇堅叔大戰李小龍點都好過大戰黃飛鴻.



- 風水佬庭上亮紅燈
真係呢...唔到你唔服, 呢d辛苦錢真係有血有汗!!
我到而家都相信風水佬可以笑到最後的.

- 援交女庭上賣大包遭官駁斥
"你當呢度係旺角定係卡拉OK?"

- 車神落網
不愧為神, 連俾人捉既過程都型過人.
更型的是, 佢係因為之前通打教仔(兼幫人教仔)而被警方通緝的...

- The Bill in Kill Bill killed himself
但外電係咁樣講的:
"the police told the BBC the 72-year-old was found naked by a hotel maid in a wardrobe with a cord around his neck and OTHER PARTS of his body."
文中所指的other parts, 沒錯, 是眾數, 因為有兩粒的...!!
真係會有人咁樣自殺??

- E莎啤娜啤左個仔
各大小股民都關心著同一個問題: 有冇八月十五架呢?!

其實我覺得呢單先係news of the day: